دانلود نرم افزارGUIO برای DOTA


براتو امروز درباره نرم افزار GUIA مطلبی گذاشتم

آموزش نصب و درباره GUIA

en_screencut20120802143129

 

آموزش اجرای نرم افزار:

اول نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کنید.

 download

 

 سپس به آدرس www.seqvt.com/index.php?action=register رفته و ثبت نام کنید و ایمیل خودتونو تائید کنید.

بعد نرم افزار رو اجرا کنید و از منوی User روی Login بزنید و با نام کاربری و رمز عبور که در مرحله ی قبل ثبت نام کردید وارد نرم افزار بشید.

نکته : این نرم افزار نیاز به Credit که با ورود به انجمن و اجرای نرم افزار Cradit اولیه اون که ۱۵۰ تاست به مرور تموم میشه، هر کی بخواد می تونه اون رو از آدرس http://www.seqvt.com/index.php?action=shop;do=buy;itemtype=3 خریداری کنه.

بعد وارکرافت رو مستقیم اجرا کنید یا در گارنا وارد وارکرافت بشید. در بازی کلید Delete کیبورد رو بزنید و تنظیمات دلخواه رو انجام بدید.

کاربرد اول :

۱- با استفاده از کلید های + و – واقع در ناحیه چپ صفحه کلید تصویر بازی را بیشتر از حد ممکن دورنمایی و نزدیک نمایی کنید .

۲- اگر در نزدیک نیروهای دشمن باشید، با نگه داشتن کلید ~ هیرو به صورت اتوماتیک نیروهای خودی را Deny میکند و نیروی هایی از دشمن که دمیج هستند را از بین میبرد تا شما بتوانید سریع تر گلد جمع آوری کنید . این کار برای هیروهای Ranged بسته به مقدار Range آن هیرو می باشد و نیروهای خودی را میتواند Deny کند و یا نیروهای دشمن را از بین ببرد. اما برای هیروهای Mele متفاوت بوده و هیرو تا مقدار ۷۰۰ Range نیروهای دشمن را میزند و نیروهای خودی را Deny می کند .

اگر این کلید را نگه داشته باشید ودر این حین هیروی دشمن به شما حمله کند، هیروی شما به صورت اتوماتیک به هیرو حمله خواهد کرد .

اگر نیروهای دشمن به شما حمله کنند به صورت اتوماتیک هیروی شما به نیروی خودی حمله می کند تا نیروی دشمن از ضربه زدن به شما صرف نظر کند .

کاربرد دوم :

در بازی اگر دشمن به شما ضربه ای وارد کند و یا دوست شما به شما Heal بدهد، مقدار آن را به صورت عدد نشان میدهد. همچنین اگر شما به دشمن دمیجی وارد کنید مقدار آن را هم نشان میدهد .

این قسمت را میتوانید با استفاده از کلید Home روی صفحه کلید فعال و یا غیر فعال کنید .کاربرد سوم :تغییراتی در هیرو ها به وجود می آید که کلیک کردن بروی هیرو ها را برای شما آسان تر میکند . مانند هیروهای Venomancer، Bane Elemental، Treant Protector و Gondar که کلیک کردن بروی این هیرو ها مقداری سخت است .

کاربرد سوم:

کلید Tab به صورت پیش فرض برای باز شدن منوی امتیازات بازی قرار داده خواهد شد .

کاربرد چهارم :

جا خالی دادن جادوهای هیرو های زیر :

              Faerie Dragon DotA Hero

            Windrunner DotA Hero

             Priestess of the Moon DotA Hero

             Butcher DotA Hero

              Admiral DotA Hero

کاربرد پنجم :

۵- نشان دادن مکانی که Power در آنجا ظاهر میشود همچنین نوع آن را برای شما بروی صفحه نمایش خواهد داد .

۶- برای این که قابلیت شناسایی افرادی که مپ یوز کرد داشته باشید باید کلید End روی صفحه کلید رو بزنید و قتی End رو بزنید کسانی که مپ هک دارن اگه روی هیرو یا پاور یا unit های که داخل ساهی هستن کیلیک کنن برنامه به شما پیغام میده که ایت اقا مپ هک داره .با فعال کردن کلید End هر جا پاور بیاد با شما اطلاع میده این برنامه یه جور مپ هک هم هست وقتی End رو میزنید جا هیرو ها رو روی مپ مشخص میشه با signali که خوده برنامه میده.

و …

نکته :  ممکنه بعضی آنتی ویروس ها این برنامه را به دلیل اینکه رمز گذاریشده است به عنوان ویروس بشناسند در صورتی که این اصلا صحت نداردو برنامه کاملا پاک و دارای هیچ گونه ویروسی نمی باشد .

و در ضمن این نرم افزار محدودیت استفاده داره و همه می تونند فقط در حد تست ازش استفاده کنند و یا می تونند اشتراک اونو بخرند.

Site : http://www.war3guai.com



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: